Kesian Encik Blog saya ni :) lama saya tak update macam dah berarwah dah Encik blog saya ni . Sorry lah awak , saya malas nak update sebab takada cerita yang best yang menarik perhatian korang ni pun belum pasti korang baca kaaan Okay saya mintak maaf eh Encik Blog <33 Muah kiri Muah kanan. Hihi, Okay saya nak cerita pasal semalam  :3 Semalam saya ada Hari Sukan Okay sangat bosan bagi saya Hari Sukan Tahun ni . Seriously :) and kaki saya cramp sebab lari 4x100 meter je punn :3 saya nangis lepas tu elok lepas tu saya bad mood okay dah .Bahagian  Malam pulak Saya ikut abang saya pegi gig dekat Kbs Lorong seni tuu, Okay sangat best :) dapat lepak dengan diaorang yang gila gila ni termasuk lah dengan Dia yang gemuk gedik tu and dapat free ticket tengok Screamo and hantu menari Oh yeah -.-' suka sangat and and ada accident . Best Best tengok orang terpelanting :3 Hihi, lepas tu tangkap tangkap gambar and then tengok abang saya punya band Faulty Dress yang drummer tu -.- perfome okay sangat gempak diaorang main :) saya tengok diaorang mosh yang sakai sakai pun ada yang jatuh hampir nak mati pun ada yang gemuk pendik kurus keding pun ada lompat lompat macam orang gila  :) and tu mungkin last perfome diaorang tahun ni sebab sebab tertentu Ye Jangan tanya saya , saya tak ambik tahu pun pasal Faulty Dress tu . Okay ? dah ? puas ? awak semua mesti nak tengok gambar kan ? solyy saya tak tangkap gambar pun . next time boleh ? Okay Muah Muah Adious
Oh lupa nak cakap Sila lah and Tolong lah Like page
 Away with pride and Faulty Dress
-The End-