Okay sekarang ni saya nak post banyak banyak :) sebab saya bosan . K saya nak cerita pasal cerita cerita yang lepas lah . Dimulai dengan cerita pasal saya Demam . cehhhhhhhhhhhh, nak jugak tu bagitahu :3 . saya demam Seminggu :3 Oh yeahhhhh . tak datang sekolah :) dah lah lepas cuti dua minggu lepas tu cuti lagi seminggu Awwwwwwww <3 Best nya -.-' lepas tu lepas tu Homework belambak Okay tu lagi best :3 nasib baik saya rajin saya buat okaaaaay homework semua tu . penat tahuu macam orang gila dah jadi \k tu tipu je/
saya asyik muntah je tauu :3 awak kesian kan dekat saya tak ? kalau awak kesian kan dekat saya Iloveyou lah Muah Muah \K saya tahu gedik/ . Lalalal, and keputusan Mid Year Exam pun whatever taknak cerita dekat sini nanti sedih . sekarang kita nak ceria okay . saya asyik terbaring dekat katil macam orang yang tidak bernyawa ish ish kesian saya tahuuuu :3 K dah , Bila saya datang sekolah je Gaduh dengan kawan pulak dah -.- Allhamdulillah , kiteorang berbaik semula waktu Hari Sukan great ending Oh yeah :) takmo gaduh gaduh berdosa okaaaay . tapi sorang je lagi yang tak berbaik baik :3 Lalalal, tak kesah . biarlah kan dia . I care less about that :3 Aiceh, gedik terlampau . Oh Yeah tiba tiba saya rindu dekat Saudara saya dekat sabah tu :( rindu rindu rindu . dah berape bulan saya tak jumpa mereka okaaay . nak nangis dah ni -.- . banyak nya cerita saya nak cerita ni . K ni lagi gedik :3 . Lalallala, Nobody cares , Oh yeah Birthday saya nak dekat awak awak semua ni mesti harus bagi saya hadiah . Bhahahha. Tipu je :) Wish je lah :3 tapi sesetengah orang je yang wajib memberi saya hadiah . mesti tertanya tanya bila birthday saya kan ? Tarikh Birthday saya 30.7 . Ye ! bagi korang lame lagi == bagi saya nak dekat dah . dekat sangat sangat sangat :3 . Saya seorang yang cerewet beli kan barang saya warne pink saya nak BENDA eh bukan HAIWAN :)  okay okay ni lagi penting birthday Papa kesayangan saya :) Awwww <3 10 July Do wish him a happy birthday Okay ? Okay :) . Memang malam ni saya tulis karangan lah kan ? ni pun bukann korang nak bace pun :3 saya nak letak gambar lah kejap eh Abang Abang kakak kakak Hot sekalian ^^ 

saya tahu July lambat lagi tapi saya nak sangat post ni . HIHI, so , July please be nice to me :) I born on your month <33 Okay itu sahaja pada Malam yang indah Ini <3 Byebye Muah kiri Muah kanan :* 
Nurul Batrisyia Do Wish Her a Happy Birthday on 30 july Kthanks <33
-The End-