Saya banyak berangan mengedik" semua lah apa yang ada di dalam otak awak sekrang cop ! kecuali mengatal yeeee and scandal NoNo kepala Mu !" pada bulan ini. Dah nama Syawal kan suka hati lah
Jealous letewwww :> Banyak benda berlaku dalam dua hari ni wuu, sakithati tapi duduk diamdiam
takmau cerita membazir masa.Baik ajak makan dkt Mcd ke KFC ke kan :> kojap!sebelum saya akan teruskan pembebelan saya. saya nak cakap ni Kalau menyampah dengan cara saya yang gedik 24 jam silakan beredar dari sini.Saya dah bagi duit raya cukup leteww.Okay sebenarnya saya dah ngantok gila tapi malas nak bergerak pergi bilik so, tunggu lah kejap eh :> Haaa,tadi kita bertweet-tweet kan.Jealous kita tengok owang semua bersweet couple aww aww <3 co cweer. teruskan dengan hubungan anda, yang manusia lain yang jealous tu dok jauhjauh meh sini tolong orang dkt sabah tu kesian diaorang :'< Okay?Seriously.Okay esok ada netball wuuu rancang nak buli membuli tapi kan tak sedap hati pulak.Bhaha,k tipu je insyahAllah. tengok dulu kalau position saya mane xD.BlahBlahBlah sambung esok arh == energy dah nak habis coin, Adiousssss Ruvchuuguys<3
nah gambiak sikit Mueheh
sukahati arh sepet ke ape jealous? Kbai