Waaaaaaaaaaah lama nya tak update Blog kita :) Hihi, Er,
 Assalammualaikum,Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin
Maafkan lah segala kejajalan saya terhadap awak yang sengaja atau tidak sengaja dan Selamat menyambut Hari kemerdekaan yang ke-54 . Saya sangat menrindu blogers semuaa. Oh Yeah, Kelip Kelip Mata dah bulan 9 :) cepatnya lah masa berlalu kan.Berseronok pada Hari Raya? Ye saya pasti kamu semua mesti berseronok siapa je yang tak berseronok pada Hari Raya.Kalau dah seronok tu gambar mesti ada kan?Hihi, Upload lah dekat facebook.Lepas tu bagitahu saya, saya terus akan like semuanya :)Janji,Yang ontheway nak balik ke rumah balik bisik dekat ayah bawa perlahan nnti kalau kebabom nnti tak syiok dah :) yang penting semua selamat sampai ke rumah Amin ^_^ Kita punya baju raya semua warne biru waaa, awak punya pulak warna ape? mesti lagi cantik kan :) Hihi, Jangan main mercun tawu! nanti kena macam pakcik saya daripada muka handsome kacak dah jadi macam orang bugis dah kesian dia =\ kita tak main mercun tu mama kita marah nnti kena bapbap kalau main HIhi, Oh Yeah, Esok Semua pelajar SPM iaitu form 5 akan menghadapi Trial dekat dalam dewan wuuu, Good Luck All the Best buat lah betul betul. Jangan hampa kan GuruGuru terutama sekali Ibu Bapa masing masing :) BerbaloiBaloi kalau dapat Straight A's semua orang akan pandang tinggi dekat AkakAbang percayalah.Eh, yang penting Solat 5 waktu tu Penuhkan :).Saya akan mendoakan semua pelajar SPM :) InsyahAllah Allah akan makbulkan Doa saya Amin :). Do The best! Jangan sia siakan nya. Hihi, Okay. Itu sahaja lah Taknak post panjang panjang letak sedikit gambar .
Sekali lagi,
Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada Semua orang tak kira lah Islam atau tidak :)


 Mama kita dengan kakak kita
 

 
                                                                      
setengah saudara saya
Akhir sekali Keluarga yang tersayang

EhEh, mesti kena ada gambar syok sendiri k xD Hihi
nak besar sikit Hihi, naaaah
Byeee Love You Guys Thankyou For Reading this Post :)